Împreună, să creăm un viitor mai sustenabil pentru industria de brutărie, patiserie și ciocolaterie

3 ian. 2023

Servicii
Blog
Despre Puratos

Nu este un secret că planeta noastră suferă. Programele noastre alimentare și procesele pe care le folosim pot ajuta la reducerea impactului tuturor asupra planetei.

Aproximativ un sfert din emisiile de gaze cu efect de seră sunt asociate cu alimentele*. La Puratos, am știut întotdeauna că mâncarea are o putere extraordinară. Vrem să ne asigurăm că valorificăm corect această putere - într-un mod care poate aduce beneficii atât oamenilor, cât și planetei noastre.

*Sursă: WWF

Este adevărat că toată lumea poate reduce schimbările climatice prin alegerile lor alimentare durabile. În calitate de inovatori în industria alimentară, ne asumăm responsabilitatea de a vă oferi dumneavoastră și clienților dumneavoastră soluții durabile și transparență completă cu privire la proveniența ingredientelor, pentru a ne asigura că mișcăm înainte planeta pentru un viitor mai bun și mai durabil.

Cercetarea noastră Taste Tomorrow a arătat că, în medie, 57% dintre oameni sunt de acord că alimentele pe bază de plante au un impact pozitiv asupra planetei, iar din 2021, 64% dintre oameni cumpără alimente pe bază de plante, în creștere, de la 32% în 2018. În plus, 70% dintre oameni caută ambalaje sustenabile.

Consumatorii caută modalități de a-și reduce impactul asupra mediului și de a introduce materiale și alimente mai durabile în viața lor. Prin dezvoltări sustenabile, nu doar promovați practici care sunt mai bune pentru planetă, ci și îndepliniți dorințele și nevoile consumatorilor.

Oferim ingrediente alternative cu un impact mai mic asupra mediului

Vă putem ajuta să măsurați amprenta ecologică a produsului vostru, astfel încât atât voi cât și clienții voștri să puteți lua decizii de achiziție mai conștiente din punct de vedere al sustenabilității.

Folosim metoda LCA method pentru a măsura amprenta asupra mediului (PEF) a unui produs pe parcursul ciclului său de viață, de la aprovizionarea cu toate materiile prime și resursele până la sfârșitul vieții.

Acest lucru nu numai că vă liniștește când vine vorba de produsele pe care le vindeți, dar vă pot liniști și clienții oferindu-le informații detaliate despre alimentele pe care le cumpără.

Prin cercetarea noastră Taste Tomorrow s-a constatat că majoritatea clienților doresc să știe de unde provine mâncarea lor și unde este făcută. Același studiu a confirmat că 90% dintre oameni citesc ambalajul produsului. Oferind aceste informații clienților, le oferiți și liniște sufletească și le arătați că vă pasă.

Gama noastră de produse Plant Forward de înlocuitori de lactate, ouă și unt pe bază de plante, oferă o alternativă vegană pentru rețetele preferate ale clienților voștri și o oportunitate de a reduce impactul asupra planetei.

În urma schimbărilor aparute ca urmare a cererii consumatorilor și a dorinței de a ne îmbunătății studiile noastre, am lansat produsele noastre Plant Forward. Studiile LCA au dovedit că aceste ingrediente alternative au un impact mult mai mic asupra mediului.

Sunset Glaze, alternativa noastră pentru glazurile pe bază de ou, are un impact asupra mediului de 2,5 ori mai mic decât utilizarea ouălelor.

Ambiante, toppingul nostru fără lactate, are o amprentă asupra mediului de 2,2 ori mai mică decât crema cu lactate.

Mimetic, alternativa noastră specială pentru grăsimi și unt, are un impact asupra mediului de 3 ori mai mic decât untul din lapte. Pentru a pune acest lucru în perspectivă, aceasta este o tonă de CO2 economisită pentru fiecare tonă de croissante produse folosind Mimetic.

Graficul de mai jos demonstrează cum ne putem evalua, înțelege și reduce impactul prin oferirea de soluții inovatoare:

Fără a compromite gustul sau calitatea, acestea sunt simple schimbări pentru o zi de mâine mai bună, și vă putem oferi îndrumări, asistență și detalii despre rețete pentru a vă ajuta să faceți această schimbare chiar de astăzi.

Ne angajăm în aprovizionarea responsabilă

Consumatorii sunt preocupați de proveniența alimentelor pe care le consumă, de modul în care sunt produse și de modul în care sunt obținute. Și pe bună dreptate! Este la fel de important și pentru noi.  

Pentru a fabrica produsele noastre la o calitate înaltă, ne aprovizionăm cu ingrediente din întreaga lume. Suntem conștienți de cererea globală pentru aceste ingrediente și de presiunile pe care aceasta le poate exercita asupra mediului și comunităților, motiv pentru care facem eforturi mari pentru a menține un dialog deschis cu cei implicați în lanțul nostru de aprovizionare, pentru a ne asigura că ne aprovizionăm în mod responsabil.

Este imperativ pentru noi, ca întregul  lanț de aprovizionare să aibă aceleași standarde etice, astfel încât să vă putem oferi garanția noastră că procesul de producție și aprovizionare a fost 100% responsabil. Vă putem oferi această garanție printr-un traseu digital, pe care îl puteți partaja cu clienții voștri. Având acest traseu disponibil, mai departe depinde de voi cum  prezentați/distribuiți aceste informații. Unii dintre clienții noștri care cumpără ciocolată aleg să includă un cod QR pe ​​produsele lor finite, ceea ce îi conduce pe consumatori la originea ciocolatei. De asemenea, oferă informații despre fermier, parteneriatul nostru cu acesta și contribuțiile noastre la comunitate, permițându-le să vadă întreaga poveste și istoria. În fond, fiecare ingredient are o poveste și punem la dispoziție această narațiune.

 

Luăm în serios angajamentul nostru în materie de sustenabilitate și continuăm să ne implicăm în abordarea noastră inovatoare de a mișca planeta înainte. Nu ne ferim de responsabilitatea de a avea un efect pozitiv asupra clienților noștri și a clienților lor. Știm că îmbunătățirile aduse proceselor și produselor noastre au un impact direct asupra atributelor sustenabile ale produselor finite ale clienților noștri, permițându-le acestora să își accelereze ambițiile de sustenabilitate și să își demonstreze în mod tangibil acreditările de sustenabilitate în fața clienților. 

Permiteți-ne să vă ajutăm și, împreună, să creăm un viitor mai sustenabil.

 

Din aceeași categorie

Cele mai mari tendințe în sectoarele de panificație, patiserie și ciocolaterie: retrospectiva anului 2021

Cele mai mari tendințe în sectoarele de panificație, patiserie și ciocolaterie: retrospectiva anului 2021

Analizăm cele mai semnificative schimbări din lumea panificației, a patiseriei și a ciocolateriei prin sondajul Taste Tomorrow. Acesta aduce în prim plan interesul constant al consumatorilor pentru o nutriție adecvată nevoilor lor. 

Ghid complet pentru realizarea unor produse mai sănătoase care vând

Ghid complet pentru realizarea unor produse mai sănătoase care vând

Scopul nostru este de a oferi cele mai sănătoase ingrediente de panificație, patiserie și ciocolată din punct de vedere nutrițional posibile. Acesta este ghidul nostru despre cum pentru producătorii de alimente să dezvolte produse mai sănătoase și să răspundă cererii consumatorilor.

Ambalajele alimentare sustenabile: mai mult decât a folosi mai puțin plastic

Ambalajele alimentare sustenabile: mai mult decât a folosi mai puțin plastic

Ambalajele alimentare sustenabile: mai mult decât a folosi mai puțin plastic Discuțiile din prezent despre noile concepte de ambalare se concentrează, în primul rând, pe sustenabilitate: ce alegeri putem face pentru a ne reduce impactul asupra mediului și a-l proteja mai bine de deșeurile nedorite? Răspunsul direct pare să fie „utilizând mai puțin plastic”.

De ce produsele pe bază de plante vor transforma industria alimentară?

De ce produsele pe bază de plante vor transforma industria alimentară ?

Ceea ce a început ca un efort de bază împotriva cruzimii animalelor - dieta pe bază de plante - a trecut apoi la o tendință adoptată de vedete, de la Paul McCartney la Miley Cyrus. Acum, prin efectul de halo, nu este de mirare că există peste 94 de milioane de imagini etichetate #vegan și peste 28 de milioane etichetate #plantbased pe Instagram.