Împreună depășim criza

Coronavirus (COVID-19) ne afectează pe toți la scară globală - vedem acest lucru în fiecare zi. La Puratos, am decis să protejăm sănătatea angajaților, a clienților, a consumatorilor și a familiilor lor și să oferim resurse pentru reziliență, sprijin și empatie în lupta împotriva acestui virus.

Alături de serviciile medicale, de industria farmaceutică, a serviciilor publice de protecție și pază, industria alimentară are o importanță strategică pe timp de criză, oriunde pe glob. Puratos furnizează ingrediente esențiale și materii prime care hrănesc milioane de oameni din toată lumea. De aceea, este primordial să acționăm responsabil și să ne asigurăm că activitatea noastră continuă.

Împreună cu echipele locale și globale care coordonează activitatea de zi cu zi, urmărim informațiile și recomandările oficiale oferite de autorități. Procedurile noastre au fost adaptate în consecință, atât la Chișinău, în țară, cât și în întreaga lume.  

Câteva articole despre Covid-19

China: Așteptările consumatorilor pentru Brutărie în „noul normal”

China: Așteptările consumatorilor pentru Brutărie în „noul normal”

Consumatorii chinezi au fost primii care au descoperit viața de după carantină, motiv pentru care, la sfârșitul lunii aprilie, Puratos a investigat modul în care au evoluat nevoile de produse de panificație în China.

Polarizare în vreme de carantină: ce se schimbă în comportamentul consumatorului?

Polarizare în vreme de carantină: ce se schimbă în comportamentul consumatorului?

Polarizare în vreme de carantină: ce se schimbă în comportamentul consumatorului?

Cum să acționați pe termen lung

Cum să acționați pe termen lung

O astfel de criză este cea care face diferența între învingătorii și cei învinși, din spusele lui Steven van Belleghem. Descoperă cum să acționați pe termen lung

Schimbarea comportamentului consumatorilor  în timpul crizei cauzate de coronavirus: impactul asupra afacerilor din domeniul alimentar

Schimbarea comportamentului consumatorilor în timpul crizei cauzate de coronavirus: impactul asupra afacerilor din domeniul alimentar

Cercetările recente ale companiei de analiză globală Nielsen identifică șase nivele de comportament al clienților care sunt direct determinate de evoluția focarului. Aceste informații vor ajuta industria alimentară să reacționeze la necesitățile și așteptările clienților care se schimbă rapid.

Cum păstrezi pentru mai mult timp prospețimea produselor de panificație

Cum păstrezi pentru mai mult timp prospețimea produselor de panificație

Cum păstrezi pentru mai mult timp prospețimea produselor de panificație

Deprinderi benefice pentru sănătate și bunăstare în perioada de izolare

Deprinderi benefice pentru sănătate și bunăstare în perioada de izolare

Aici găsiți o listă de obiceiuri care trebuie menținute, îmbunătățite sau chiar încetate: acestea ne vor ajuta să ne îngrijim de noi, dar și să avem grijă unii de alții în acestă perioadă dificilă.

Cum îți adaptezi serviciile din brutărie pe vremea pandemiei?

Cum îți adaptezi serviciile din brutărie pe vremea pandemiei?

Câteva măsuri eficiente pe care să le folosiți pentru afacerea dumneavoastră în perioada aceasta

Vinde online produsele tale de brutărie - patiserie prin Bakeronline - și păstrezi distanța socială

Vinde online produsele tale de brutărie - patiserie prin Bakeronline - și păstrezi distanța socială

Vă punem la dispoziție gratuit o platformă digitală cu care vă puteți adapta afacerea

Igiena în brutărie este prima prioritate în lupta cu virusul

Igiena în brutărie este prima prioritate în lupta cu virusul

La Puratos, am decis să protejăm sănătatea angajaților, a clienților, a consumatorilor și a familiilor lor și să oferim resurse pentru reziliență, sprijin și empatie în lupta împotriva virusului COVID-19.

Ce măsuri am luat la Puratos pentru a preveni răspândirea virusului

Ce măsuri am luat la Puratos pentru a preveni răspândirea virusului

Coronavirus (COVID-19) ne afectează pe toți la scară globală - vedem acest lucru în fiecare zi. La Puratos, am decis să protejăm sănătatea angajaților, a clienților, a consumatorilor și a familiilor lor și să oferim resurse pentru reziliență, sprijin și empatie în lupta împotriva acestui virus.