13 apr. 2021
În timpul pandemiei de coronavirus, comportamentul consumatorilor și nevoile lor se pot schimba rapid, chiar și de la o zi la alta, dacă situația o cere. Mai ales când e vorba de cererea de alimente, situația trebuie abordată complet diferit de modul în care obișnuiam să acționăm. În acest articol, veți găsi măsuri eficiente pe care să le folosiți pentru magazinul dumneavoastră, în această perioadă.
Adaptați programul de funcționare
Să vă asigurați că magazinul dvs. este deschis, curat și aprovizionat poate fi solicitant, în aceste zile. Pentru a vă continua activitatea, este prioritar să schimbați programul de funcționare, astfel încât să aveți suficient timp să igienizați magazinul, să refaceți stocurile și să aveți grijă ca membrii echipei să rămână sănătoși.
Analizați-vă gama de produse
Aruncați o privire detaliată asupra gamei de produse, ținând cont de cum s-au schimbat comportamentele de cumpărare ale clienților, de la începutul pandemiei până în prezent. Verificați ce modificări puteți face pentru a le satisface noile nevoi. În același timp, puteți să reduceți numărul specialităților de pâine, pentru a oferi doar ce este esențial, reducând astfel și complexitatea proceselor de producție.
Folosiți cardurile-cadou
O măsură care susține afacerile mici sunt voucherele sau cardurile-cadou. Prin intermediul lor, se pot vinde în avans servicii și experiențe care pot fi folosite ulterior. De asemenea, puteți oferi mici bonusuri la folosirea cardului-cadou, cum ar fi o reducere sau un produs gratuit.
Oferiți-le clienților dvs. posibilitatea de a comanda în funcție de cum le este mai confortabil: cu ridicare din magazin sau cu livrare acasă. Pentru a le da posibilitatea să comande 24/7, folosiți o platformă de comerț online. Comenzile online ajută consumatorii să stea în casă și să păstreze distanța socială, ca măsură de prevenție a răspândirii Coronavirus.
Pentru a menține măsurile de igienă și pentru a păstra distanța socială, evitați să aveți coadă în magazin. Puteți amenaja un loc pentru ridicarea comenzilor online, de unde clienții își pot lua produsele în timp ce vă arată numărul comenzii.
Dacă aveți o brutărie-patiserie sau sunteți un mic producător din industria de panificație, vă punem la dispoziție gratuit o platformă digitală cu care vă puteți adapta rapid la modalitățile de a face vânzări online - atât de necesare în această perioadă. Mai multe detalii, aici.
Dacă începeți să faceți livrări la domiciliu, comunicați toate măsurile de siguranță și de sănătate pe care le-ați luat. Acest lucru poate include ca persoana care livrează să nu intre în casă și să lase comanda la ușă.
Fiți deschiși și transparenți
Trăim timpuri extrem de incerte - care pe unii dintre noi îi îngrijorează mai mult decât e cazul. Din fericire, vă puteți ajuta clienții comunicând deschis și sincer cu ei. Mai mult decât oricând, este esențial să vedeți lucrurile prin ochii lor și să înțelegeți ce tip de informații caută. Vă puteți gândi la:
Păstrați legătura
În timp ce distanța socială ne ține departe, comunicarea online ne apropie. Pentru a vă ține clienții informați, folosiți site-ul sau pagina de Facebook a companiei. Pentru a le răspunde direct la întrebări, folosiți WhatsApp pentru Business sau Facebook live.
Dacă vă cunoașteți bine clienții, vă va fi mai ușor să vă adaptați serviciile. Iar dacă sunteți creativi și aveți idei care-i pot ajuta și pe alți colegi de breaslă, nu ezitați să ni le împărtășiți.
Așa cum vedem că se întâmplă peste tot, și la Puratos, starea de urgență cauzată de Coronavirus are un impact semnificativ asupra muncii noastre și a vieții noastre de zi cu zi.
Dorim să vă asigurăm că, în conformitate cu dispozițiile autorităților competente naționale și internaționale, am luat toate măsurile interne de prevenție privind igiena și siguranța alimentară, dar și pentru siguranța angajaților noștri, organizându-ne fluxul de producție astfel încât să putem asigura furnizarea produselor noastre în condiții optime, tuturor clienților noștri.
Ca partener de încredere, vă suntem alături în aceste vremuri incerte. Dacă aveți întrebări, vizitați pagina noastră de Facebook sau contactați un reprezentant local Puratos.