China: Așteptările consumatorilor pentru Brutărie în „noul normal”

Focarul de coronavirus a avut un impact profund asupra consumatorilor, schimbând modul în care trăiesc, ce mănâncă și cum cumpără. Pentru a înțelege aceste schimbări de comportament și pentru a oferi clienților noștri cunoștințe profunde, Puratos desfășoară sondaje ale consumatorilor din întreaga lume, pentru a descoperi cum categoriile de panificație vor trebui să se adapteze și să evolueze astfel încât să satisfacă nevoile viitoare ale consumatorilor în „noul normal”.

Consumatorii chinezi au fost primii care au descoperit viața de după carantină, motiv pentru care, la sfârșitul lunii aprilie, Puratos a investigat modul în care au evoluat nevoile de produse de panificație în China.

Mai multă igienă

Consumatorii chinezi sunt îngrijorați de sănătatea lor personală și caută reasigurare și garanție în igienizare. Nu este surprinzător faptul că igienizarea, a devenit încă un criteriu cheie, pe lângă sănătate, prospețime și gust, care influențează factorul de decizie al consumatorilor la procurarea produselor de panificație. Magazinele și restaurantele trebuie să reconstruiască încrederea prin noi protocoale de igienizare, care să garanteze siguranța clienților și angajaților lor.

Produsele aflate în focus

  • Preferințele față de produse evoluează și există un interes crescut pentru produsele care sunt:
  • Sănătoase și care contribuie la consolidarea imunității. Consumatorii vor căuta din ce în ce mai multe ingrediente, cum ar fi fibre, cereale și fructe, preferând, de asemenea, prăjituri cu mai puține grăsimi și zahăr.
  • Proaspăt ambalate, cu termen de valabilitate de 1-2 zile, în timp ce produsele neambalate provoacă incomodități consumatorilor.
  • Răsfață gusturile, categoria panificației dulci dăruiesc mici plăceri și evadări din stresul zilnic.
  • Produsele autohtone capătă mai multă încredere
  • Accesibile, deoarece majoritatea familiilor se așteaptă la pierderi financiare din cauza crizei și vor acorda mai multă atenție cheltuielilor pentru alimentație.

Câștigarea canalelor de vânzare

Comportamentul de cumpărare se schimbă, la fel ca și modul de vânzare care necesită adaptările corespunzătoare situației. Este importanta cunoașterea și focusarea pe principalele 2 canale de vânzare, care vor avea o performanță continuă și după criză.

  • Procurarea produselor online a crescut considerabil în timpul crizei și se așteaptă să crească în continuare. Consumatorii adaptează noi obiceiuri de cumpărare și optează pentru procurarea produselor fără a vizita magazinele fizic, deoarece acest lucru ajută la rezolvarea problemelor de siguranță.
  • Artizanii și rețelele de panificație, au devenit cea mai de încredere locație din China pentru procurarea produselor din punct de vedere al igienei și siguranței alimentelor.

Coacerea acasă

În timp ce au stat acasă în timpul blocajului, 68% dintre consumatorii chinezi au copt acasă, dintre care 95% afirmă că vor continua sau chiar vor performa pe viitor în această direcție. Beneficiile de care se conduc sunt clare: coacerea acasă este considerată mai sănătoasă, oferă timp excelent petrecut în familie și ajută la controlul igienei.

Fii la curent urmărind informații actualizate

În următoarele săptămâni și luni, vom continua să explorăm și să adunăm informații detaliate despre comportamentul consumatorilor, atitudinile, alegerile și tendințele legate de categoriile de panificație.