Puratos și Bakkersonline în sprijinul micilor producători

30 oct. 2018

Corporație

Puratos și Bakkersonline se aliază în sprijinul micilor producători

Puratos și Bakkersonline își unesc forțele, ca să ofere micilor producători acces la o platformă care combină vânzarea online a produselor de brutărie, patiserie și cofetărie cu experiența cumpărăturilor din magazinele fizice.

Contribuim la digitalizarea micilor brutari, patiseri și cofetari

Puratos, producător internațional de ingrediente pentru industria de brutărit, patiserie și cofetărie, intră cu ce are mai bun într-un parteneriat cu Bakkersonline, un promițător start-up belgian.

Pentru Puratos, este un pas major înainte în digitalizare: platforma permite clienților să creeze ușor magazine virtuale personalizate și să se bucure de oportunitățile vânzărilor online. La rândul său, Bakkersonline dobândește expunere globală, oferindu-și de acum serviciile unui număr sporit de clienți, de oriunde din lume.

Bakkersonline oferă micilor brutari, patiseri și cofetari soluții complete și personalizate, prin care ei să obțină maximum de beneficii din utilizarea tehnologiilor online.

Platforma permite micilor producători să-și creeze rapid și profesionist magazine virtuale în care clienții lor să poată plasa ușor comenzi. Platforma permite micilor producători inclusiv configurarea unui sistem de recompense pe baza de puncte pentru clientii lor fideli, ca metodă de loializare.

Consumatorii finali au acces la o vedere de ansamblu asupra ofertei, la descrieri clare ale produselor și la informații despre alergenii din compoziția acestora. La final, au opțiunea de a plăti online și de a alege când să-și ridice comanda.

Pentru micii producători, platforma generează vânzări adiționale celor din magazin și facilitează planificarea și managementul stocurilor, în paralel cu reducerea pierderilor. Pentru consumatori, înseamnă economie de timp și ușurință în ridicarea, la ora și din locul dorite, a produselor comandate online.

“Astăzi sute de brutării din Belgia și Olanda se bucură de confortul dat de utilizarea acestui serviciu online, permițând clienților lor să-și petreacă timpul cu folos, în altă parte decât așteptând la rând”, spune Maxim Sergeant, fondator și CEO al Bakkersonline.

Un serviciu inovator, pentru o experiență îmbunătățită a clienților și a consumatorilor

Misiunea Puratos este să își susțină clienții în dezvoltarea afacerilor lor, prin inovarea, producerea și furnizarea unor ingrediente de calitate superioară. Pe lângă asigurarea gamei de produse, Puratos furnizează clienților săi și sprijin tehnic și de marketing.

“Ne dorim să reflectăm inovația nu doar în calitatea produselor noastre, ci și în serviciile pe care le asigurăm clienților noștri”, afirmă Daniel Malcorps, CEO of Puratos.

Noi tehnologii se dezvoltă zilnic, dar Puratos rămâne dedicat obiectivului său de a-și susține clienții în crearea celor mai bune produse. Puratos crede în asigurarea de servicii digitale convenabile pentru clienții săi, astfel încât aceștia să își poată concentra atenția asupra produselor de brutărie, patiserie și cofetărie pe care le creează.

“Parteneriatul cu unul din cele mai promițătoare start-up-uri din industria noastră va ajuta micii brutari, patiseri și cofetari de oriunde din lume să se alăture revoluției digitale. Prin acest serviciu, clienții noștri pot asigura o experiență confortabilă consumatorilor care comandă online și ridică apoi produsele din magazine, fără pierdere de timp. Această soluție facilă aduce un potențial enorm de creștere și îi va ajuta pe clienții nostri să lucreze mult mai eficient”, adaugă Daniel Malcorps.

De la un start-up promițător, la o companie internațională

Bakkersonline are acum peste 350 de clienți în Belgia și Olanda. Anul trecut, peste 131.000 de comenzi au fost plasate prin intermediul platformei lor online.

“Sunt convins că, datorită prezenței globale pe care o are Puratos și experienței lor, vom crește accesul micilor producători la mijloace care le sunt foarte utile și care îi ajută să își crească afacerile. Aceasta va fi de folos inclusiv celor care ne sunt deja clienți, pentru că vom dezvolta opțiuni noi în platformă, prin care și ei vor putea să își extindă prezența în online”, adaugă Maxim Sergeant..

Pentru a comunica mai ușor conceptul și a crește impactul la nivel international, platforma a fost redenumita Bakeronline.com. Dacă vrei să afli mai multe despre acest parteneriat, poți trimite un mesaj prin e-mail către info@bakkersonline.be.