Sfaturi și trucuri de ziua îndrăgostiților pentru patiseri, cofetari și ciocolatieri artizanali

2 feb. 2023

Patiserie
Ciocolaterie
Blog
St Valentine
Tendințe de consum
Serviciile noastre

Multe lucruri se schimbă, dar rolul dulciurilor, al creațiilor de patiserie și al ciocolatei, de Ziua Îndrăgostiților, nu este unul dintre ele. Ziua de 14 februarie este o oportunitate fantastică pentru patiseri, cofetari și ciocolatieri de a atrage noi clienți în afacerea lor și de a-și încânta clientela fidelă.

Red cake in the shape of a heart is on the table. Two hands with spoons, male and female, stretch into a pie. Romantic date, Valentine's Day.

Această zi este cea mai bună scuză pentru consumatori pentru a cumpăra cantități mari de produse de creații de cofetărie. Toată lumea caută ceva unic pentru a-i răsfăța pe cei dragi. În ultimii ani, am observat cum Ziua Îndrăgostiților nu mai este doar pentru cei apropiați, conceptul extinzându-se tot mai mult la grupurile de prieteni și la familie. Ce oportunitate excelentă de a-ți face afacerea să iasă în evidență ca ca fiind locul unde poți găsi cadouri delicioase care îți încălzesc inima! 

Înainte de această perioadă încărcată, am pregătit 5 sfaturi și trucuri pentru a vă ajuta să transformați acest sezon de Ziua Îndrăgostiților într-unul de succes:

1. Oferiți-le clienților câteva creații noi și unice de Ziua Îndrăgostiților.

Cercetarea noastră Taste Tomorrow arătă că 59% dintre consumatori susțin că alimentele aspectuoase sunt și gustoase. Consumatorii caută, din ce în ce mai mult, răsfățuri distractive și creative, numai bune de pus pe Instagram, ceea ce înseamnă că este momentul să depășim tematicile obișnuite cu inimi și flori. Încântați-vă clienții cu dulciuri unice și creative și îndemnați-i să vă arate creațiile lor pe rețelele de socializare.

Desigur, gustul rămâne motivația principală pentru consumatori atunci când aceștia cumpără produse de patiserie, cofetărie și ciocolaterie. În 2021, 60% dintre consumatori sunt dornici să încerce un nou gust sau o combinație neobișnuită de gusturi, ceea ce reprezintă o creștere mică, dar notabilă, față de anii precedenți. Cu toate acestea, statisticile arată că, atunci când sunt încercate noi tipuri de alimente, 67% dintre consumatori ar dori să aibă în continuare un element familiar. Textura este un alt factor important de luat în considerare aici. 2 din 3 consumatori la nivel global ar dori să încerce alimente cu texturi noi și diferite.

Care este rețeta succesului și cum satisfaci consumatorul de astăzi?

Inovația este binevenită dar, pentru a fi acceptată de consumatori, trebuie să se bazeze pe o tradiție solidă de meșteșuguri, experiență și vaste cunoștințe artizanale. Când inovezi, caută să vii cu o noutate pentru un produs vechi, favorit și reinventează ceva ce consumatorii cred că știu deja bine. Este un moment perfect pentru a vă îmbrăca creațiile clasice și pentru a încorpora texturi noi.

În acest sezon, dorim să vă ajutăm să îi facem fericiți pe toți consumatorii: pe cei care caută creații clasice de cofetărie, familiare, pe cei care caută răsfățuri permisive și dulciuri mai sănătoase și mai bune pentru ei, precum și pe cei preocupați de sustenabilitate.

Cauți inspirație pentru rețete? Descoperă câteva rețete de Ziua Îndrăgostiților dezvoltate pentru tine de echipa noastră:

Merveilleux Creativ

Merveilleux Creativ

Clasic Reinventat care cucerește inimi

Merveilleux Sustenabil

Merveilleux Sustenabil

Cu ciocolată sustenabilă numai bun de împărțit cu o persoană dragă

Merveilleux Clasic

Merveilleux Clasic

Celebru în Belgia dar și la tine în vitrină

2. Prezența online pentru a-ți ajuta clienții să te găsească mai ușor

O dată cu pandemia generată de Covid-19, cererea pentru achiziții online și servicii de livrare la domiciliu a crescut. Această schimbare, care poate a pornit de la necesitate, s-a schimbat rapid într-o așteptare continuă. 2 din 5 consumatori și-au comandat deja online, cel puțin o dată anul trecut, produse de patiserie, cofetărie sau ciocolaterie, iar un număr similar și-a exprimat interesul să repete acest lucru în viitor. Astăzi, ca niciodată înainte, a devenit extrem de important, pentru afacerea ta, să aibă o prezență online și să existe oportunitatea de comandă și livrare online.

Mulți oameni încep să caute online idei de cadouri pentru Ziua Îndrăgostiților cu săptămâni înainte. 47% dintre consumatori vor să se inspire din ofertele de produse ale magazinelor locale pe care le găsesc online. Nu ratați șansa de a vă promova cu mult timp înainte deosebitele produse de patiserie și cofetărie, de sezon! Dacă le permiteți clienților să plaseze comenzile online, ați putea la fel de bine să vă diferențiați de concurență. Iar pentru cei care acționează în ultim moment sau cei care procrastinează, prezența ta pe rețelele de socializare ar putea fi crucială pentru a-i ajuta să își găsească cadourile de Ziua Îndrăgostiților pe ultima sută de metri. 

Urmărește Puratos pe Instagram și Facebook pentru a fi primul care descoperă rețete noi, perspective și soluții de la specialiștii noștri.

3. Atrage mai mulți cumpărători de Ziua Îndrăgostiților având un magazin frumos decorat

Produsele și decorațiunile de sezon sunt o modalitate excelentă de a atrage trafic nou, de a genera profituri suplimentare și de a crea o imaginea unui loc de întâlnire pentru ocazii speciale. Depunerea unui mic efort suplimentar în ceea ce privește expunerea vizuală, decorațiunile de sezon și ambalajele intenționate pot aduce mulți clienți.

Decorarea magazinului cu mult timp în avans va reaminti, de asemenea, clienților să plaseze comenzile din timp. 59% dintre oameni se uită la decorul magazinului/ produsului înainte de a cumpăra.

Pentru a vă ajuta cu decorarea magazinului de Ziua Îndrăgostiților, am pregătit câteva postere frumoase, autocolante și multe altele elemente.

Descărcați elementele pentru decorul magazinului de Ziua Îndrăgostiților GRATUIT, aici:

4. Ajută-ți clienții să transforme Ziua Îndrăgostiților într-o zi specială

Produsele artizanale și abordarea personală sunt principalele motive pentru care oamenii fac cumpărături de la artizani. Și, deși mai mulți oameni cumpără online, 77% dintre consumatori nu doresc ca magazinul fizic să dispară. Ziua Îndrăgostiților este ocazia perfectă de a face eforturi suplimentare și a arăta cât de mult îți pasă de clienții tăi. Iată câteva idei:

  • Legați panglici roșii elegante în jurul cutiilor și adăugați etichete simple, care pot fi folosite și ca felicitări. Cumpărătorii de ultimă oră vor adora această idee.

  • Lucrați împreună cu magazinul de flori vecin și vindeți ofertele încrucișate. De ce nu le oferi trandafirii la vânzare în cofetăria ta? Cu dulciuri și flori în mână, clienții tăi vor fi pentru totdeauna loiali magazinului tău.

  • Împărtășiți povestea personală din spatele creațiilor de patiserie și cofetărie de sezon de Ziua Îndrăgostiților. Poate că vă puteți inspira clienții cu o poveste romantică atunci când le dăruiți celor apropiați acea prăjitură. În cele din urmă, consumatorii sunt atrași nu numai de meșteșugul artizanal, ci și de acea notă personală.

Ai nevoie de inspirație pentru felicitările de Ziua Îndrăgostiților? Descarcă un șablon pe care l-am creat pentru tine!

5. Și mai multe ocazii pentru a sărbători dragostea!

Poate cea mai importantă relație din viață este cea pe care o ai cu tine însuți. Ziua Îndrăgostiților, însă, nu este un motiv pentru a uita de cumpărătorii tăi, care sunt singuri. Încurajează-i să fie buni cu ei înșiși într-o zi în care altfel s-ar putea plictisi. Sau mergeți pe tendința zilei lui Galentine, care este sărbătorită pe 13 februarie: o zi în care femeile își sărbătoresc prieteniile cu prietenele lor. În acest fel, creați mai multe oportunități de a vă promova și vinde prăjiturile.

Sperăm să vă fi inspirat câteva idei și să vă dorim o pregătire excelentă pentru Ziua Îndrăgostiților.